Nytt interiørmagasin!

Det er nettopp kommet et nytt interiørmagasin i hyllene på butikken, og jeg har herved begynt å abbonere på dette fantastiske bladet. Anbefales alle som like vintage, retro og smarte løsninger for liten plass. Bladet heter Studio og er et av de beste norske interiørbladene jeg har sett. Bladet er spesielt laget for de som bor på liten plass og ønsker å være miljøvennlige og samtidig skåne lommeboken litt. Perfekt for meg, ettersom jeg bor på 65 kvadrat med min samboer, 2 katter og en 12 åring som besøker oss annenhver helg (samboeren min sin sønn). Kan bli ganske trangt, men med smarte løsninger funker det fint. Bladet studio kan du lese mer om og abbonere på her: www.studiomag.no
IKEA er veldig flinke på små rom og smarte løsninger. Jeg foretrekker å bruke IKEA møbler sammen med loppemarkedmøbler og arvede skatter. Nytt og gammelt blir en bra og effektiv kombinasjon!

Ha en strålende kveld! Klem fra Anette:-)

Kommentarer

Populære innlegg