Bare en europall???

En side som jeg ofte er innom heter Recyclart. Her finnes mange kule og mange crazy måter å bruke papir, skrap, metall og annet på. De viser at du kan lage omtrent hva som helst med hva som helst. Jeg tankte å vise noen bilder jeg fant der og noen jeg har selv om hva men kan gjøre med en europall. Paller kan man få gratis på mange byggevarehus og andre steder som driver med trelast eller transport. Her er det bare fantasien som setter grenser!

Len deg tilbake!

Trenger du møbler? Ikkeno` problem. Her blir en europall til både hylle og stol.
Len deg tilbake med en god bok og en kopp te! Aaaahhh....




Til kjøkkenet!
Hylle eller sykkelstativ?
Pallesofa!
Mangler du bord?
Fine sengen!










En pall hengende i taket er perfekt hylle for kjøkkenutstyret. Fest kroker under og du kan henge opp kjeler, panner, øser etc. Mer gulvplass til et lite kjøkken. Perfekt!





Her blir noen paller til en fin bokhylle om man fjerner annenhver planke i pallen. Pallene fungerer også bra som vegghengt sykkelstativ og magasinholder! Tataaaah!



Dette er hemsen på atelieret der jeg jobber.
Her har jeg funnet to paller på Maxbo og lagt en madrass oppå. Madrassen er kledd med stoff fra IKEA. Lettvint, billig og komfortabel. Kan lages så stor eller liten man vil. Husk: masse puter eller madrass i ryggen!





Her er en pall malt og fått nye ben. Kjempekoselig sofabord. Praktisk med hjul på.




Jeg husker at jeg lagde meg en seng av paller når jeg var student og bodde i Tronheim. Den har jeg dessverre ikke bilde av, men jeg fant denne fantastiske sengen hos Isabelleberta.
Rustikt, billig og flott! Mmmmmm.....



Håper du har fått litt inspirasjon! Hva har du gjordt med en europall? Noe du vil dele? Legg gjerne igjen kommentar på andre palleideèr! :-) Klem fra Anette!

Kommentarer

  1. OMG! Jeg elsket sengen og bordet! Fantastisk idé!

    SvarSlett
  2. Hehe. Ja, er det ikke fabelaktig! Digger digger digger!!! ;-)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg