Koppedilla!

Jeg har dilla på morsomme kopper. Nå har jeg spart på mumikopper lenge og har vel 15 kopper med forskjellige motiv.

Disse to koppene er mine favoritter i samlingen. Synes du det er tull å bruke over 150 kr på en mumikopp? Det synes jeg også. Jeg har nemlig ikke brukt en enste krone på koppene mine. Jeg har byttet dem til meg! Hva har jeg byttet dem mot? Blodet mitt! Hvis du er blodgiver kan du nemlig få en mumikopp for hver gang du er inne å gir blod. Genialt. Sykehuset får blod, du har gjort en god gjerning og samtidig får du noe å servere te i når bestemor kommer på besøk. Det er det jeg kaller en vinn, vinn, vinn situasjon! ;-) Det er lurt å ha flere i familien som er villige til å gi blod da om du ønsker at samlingen skal vokse fort. Hos oss så gir jeg blod, samboeren min gir blod og svigerfar gir blod. Og siden svigerfar ikke sparer på mumikopper så gir han dem han får til meg! I like!

Nå har jeg imidlertid lagt min elsk på disse koppene:

Er ikke det de søteste, kuleste mest fantastiske koppene du har sett? Herlandussan og hipp hurra, tralala! Genial kopp-idè! Sukk!
Så da er det bare å finne ut hva jeg må gjøre for å få byttet til meg disse gratis. Noen forslag? Jeg fant en konkurranse på Studiomag.no hvor du kunne vinne disse deilige koppene. Sjansene er forsvinnende små for at jeg kan hoppe avgårde med disse i nærmeste fremtid, men den som ikke er med kan i allefall ikke vinne! Krysser fingrene og tærne!


Sjekk ut disse med lys i!!!
Veldig morsomme! Like fine som telysholdere som til tekopp.

Klem fra Anette:-)

Kommentarer

  1. Haha, jeg har også byttet blodet mitt mot mummikopper :P Og mummuglass, de er også kjempefine! Også har jeg kjøpt en del da. Måte på hvor ofte man kan tappe seg. Nyyyyydelig dyrekopper! :D Men kanskje litt upraktiske å holde i? Uansett utrolig fine med lys i.

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg