Kattene mine!

Må bare legge ut noen bilder av de søte guttene mine. Vi har to hannkatter, Hannibal og Charlie. De er oppkalt etter hennholdsvis Hannibal Lecter og Charlie Chaplin... ;)

Hannibal er 6,5 år gammel. Han liker sofaen, kose magen, soyarømme og all mat som kommer fra boks eller som har saus på seg. Han er ganske skvetten og liker ikke fremmede. Han elsker å ligge ved siden av meg (eller oppå) når jeg sitter i sofaen. Og han maler HELE TIDEN. Enten han liker det du gjør med han eller ikke. Han hater støvsugeren og å bli holdt. Han er sin egen herre! Hvis vi blir borte noen dager blir han veldig furten og må få massivt med kos for å tilgi oss ;)
Hannibal 7 mnd. Han sover med hodet over sofa-armlenet. Helledussan:)

Koser i stolen under masse puter. Hannibal liker å sove!

Fotogen pus!

Jeg skulle ligge oppå puten jeg. Ja det skulle jeg... Akkurat HER!

Modern sover på sofaen, Hannibal sover på modern;)

Charlie er 3,5 år gammel. Han liker badegulvet eller å ligge under sofaen, kose magen, bli løftet eller bært på og han ELSKER potetgull. Han liker fremmede og kan gni seg oppetter bena på hvem som helst som kan gi kos! Han liker å sitte på fanget kun hvis en av oss sitter på do. Ikke i sofaen. Han drikker vann rett fra springen på badet og maler nesten aldri. Han banker på vindusruta når han vil inn og prater til oss hvis han synes vi er trege til å gi han mat. Han spiser alt som er tørt og liker ikke ting med saus på. Hvis han er trøtt kan du gjøre hva du vil med han. Han blir liggende i den stillingen du legger han i... ;)
Får ikke helt bestemt seg om han er tørst eller trøtt...

10 uker gammel. Sånn satt han kjempelenge å bare så på meg;)

Hvor er maten mamma?


Hannibal og Charlie koser skjelden med hverandre, men kan lekesloss og spinne rundt i stua. Når den ene hveser (som regel Charlie) er leken slutt.
Kan ikke bare sloss, må jo kose litt også!

Kommentarer

  1. åh, så nydelige!!! Gøy å få lese om - og se bilder av - dem.

    SvarSlett
    Svar
    1. Har sett så mye på de fantastiske kaninene dine, at nå måtte jeg legge ut bilder av mine egne barn;)

      Slett
  2. Så vakre og kule og rare katter er. Elsker dem!
    Savner pusen min jeg :( Men når vi en gang flytter "på landet" blir det katt igjen!

    SvarSlett
    Svar
    1. Hadde det ikke vært for samboeren min hadde vi hatt alle slags dyr hjemme. Drømmen er å ta inn de ingen andre vil ha. Elsker dyr <3

      Slett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg