Økologisk parfyme

Parfyme er noe jeg bruker hver dag. Det er deilig å kunne lukte godt og jeg føler meg mer vel med en dråpe parfyme bak øret. Jeg har funet en serie økologiske veganske parfymer som jeg bruker, og anbefaler sterkt. De er miljøvennlige og dufter deilig. Og så langt jeg kan velger jeg økologisk! Best for dyrene, best for miljøet og best for meg!
Økologisk parfyme med vaniljeduft.
Acorelle har 9 forskjellige dufter å velge mellom og du kan kjøpe dem alle hos Green Spirit. En flaske med 50 ml koster 350kr. Parfymen er ganske drøy. Min favoritt er vanilla. Jeg synes også at weat almond og lotus bamboo dufter deilg. Green Spirit har mange produkter som er veganske og alle er økologiske. Er du i tvil om et av produktene deres inneholder noe animalskt er det bare å sende dem en mail og spørre. Som regel står dette også forklart under produktet.

Kommentarer

  1. Jeg har lenge hatt lyst til å prøve White Orchid fra Acorelle, men jeg synes det er så vanskelig å kjøpe parfyme uten å ha prøvd den på håndleddet først. Er lett å gå på en bommert når det kommer til lukt. Det skal liksom passe.

    Kanskje jeg skal driste meg til å ønske meg en flaske til jul.

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg har prøvd orkidè lukten på håndleddet mitt på en messe, og syntes den var veldig god. Jeg tok feil og trodde det var rose jeg hadde prøvd og ønsket meg den til jul i fjor, men den var ikke like god på meg. Parfymer er litt vanskelig å kjøpe på nett, men det finnes små flasker du kan kjøpe (og kanskje hun har prøve på den?) slik at du ikke sitter med en stor og dyr parfyme du ikke orker bruke.

      Slett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg