Adventskrans og dørkrans til jul!

Hei hei alle sammen! I det siste har det vært litt hektisk her og jeg har ikke fått lagt ut denne før nå. Beklager det. Jeg fikk i allefall laget en adventskrans i år og et hjerte å ha på døra. Det jeg trang kjøpte jeg på Panduro og Hageland. På Panduro hadde de holdere til kubbelys (til å sette i dekorasjoner) og kranser laget av hamp/strå. På hageland hadde de granbar av edelgran, grønn ståltråd og diverse ting å pynte med. Kongler og litt sånne ting plukket jeg tidligere på høsten.

Jeg begynner så smått å dekorere hjertet jeg kjøpte. Det var fint i seg selv, så det trang ikke så mye.
Dørhjerte er ferdig.

Hampkransen ferdig. Surret med granbar og med kubbelysholdere. Hjertene med nummere er fra Ålens.

Pynten er festet med ståltråd. Mosen er kjøpt på Hageland.


Kommentarer

Populære innlegg