Kokeboken "Sunn Sjokolade"



I oktober 2018 kom min kokebok "Sunn Sjokolade" ut, etter over ett år med skriving, fotografering og ikke minst, utvikling av oppskrifter. Boken inneholder over 100 oppskrifter på alt fra sjokoladeplater til konfekt, snacks, kaker, desserter, drikke etc.
Alle bilder, illustrasjoner, oppskrifter og styling til boken har jeg gjort selv. Jeg må bare få si at jeg er veldig stolt av denne boken og over at jeg klarte å gjøre et slikt prosjekt, med god hjelp av de fantastiske menneskene på Frisk Forlag.

Boken får du kjøpt på friskforlag.no
eller spør din nærmeste bokhandel om de har den inne eller kan skaffe den. Veil. pris er 399,-

Criollo Sjokoladebar i Drammen selger sjokolade og kaker basert på mine oppskrifter. Og i tillegg selger de ingrediensene du trenger for å lage det selv. Ta gjerne turen innom for å smake på noen av godbitene om du ikke har lyst eller tid til å lage dem selv. Anbefalinger er bl.a. rå pistasjkake og rå moccakake.

Jeg holder for tiden også noen raw kakekurs på kveldstid i Criollo sine lokaler. Følg med på Criollo Sjokoladebar sine facebooksider for å finne påmelding til neste kurs.

Kommentarer

Populære innlegg