Hjemmelaget konfekt i gave

Før helgen så fikk jeg forespørsel om jeg kunne lage hjemmelaget konfekt på bestilling. Det er ei jeg kjenner som skulle gi bort en symbolsk takkegave til noen musikere som hadde holdt en liten konsert. Og i stedet for en blomst synes hun det var koselig om de kunne få noe litt mer spesielt. For en god idè tenkte jeg. Det er gøy, det vil jeg. Det slo meg at dette kunne være en morsom ting å drive med på siden av kunsten min. Ta imot bestillinger på sjokolade for de som ikke vil/orker å lage sunn sjokolade selv eller som bare vil gi bort en litt annerledes og særdeles smakfull gave til noen de er glad i. Med slike fine cellofanposer blir det veldig lekkert å gi bort og å få slike små sjokoladeposer.

Det er selvsagt litt dyrere å tidkrevende å lage slik konfekt, men det er så verdt det! Har du prøvd å lage hjemmelaget konfekt? Hvis ikke synes jeg absolutt du burde prøve det, faren for at du blir hekta er stor... Nam!

Ha en fin sjokoladetrukket uke!



Kommentarer

Populære innlegg