Soyakrem

Jeg bruker ofte ferdig soyakrem hvis jeg skal lage desserter eller andre ting med krem i. Denne kremen fra Grano Vita (Alternativ Mat) er veldig god. Den kan brukes rett fra boksen eller den kan vispes opp med litt sukrin f.eks. Den er veldig tykk og kremete på konsistens, så ikke la dere lure av at det står "økologisk soyafløte" på forsiden. Soyakrem finnes i flere typer også på sprayboks der du får den 100% klar til bruk. Den på sprayboks blir gjerne litt mer vannete og fluffy på konsistens, så jeg foretrekker denne tykke gode. Deilig som topp på kakao, i remulade, i kaker og desserter og overalt ellers hvor man ville brukt vanlig krem.
Finnes på de aller fleste dagligvareforetninger og i helsekostbutikker over hele landet!

Kommentarer

  1. Den har jeg ikke prøvd før, men skal absolutt sjekke den ut. Jeg har tidligere vært veldig fornøyd med havrekremen fra GoGreen, men så er det så mye sukker i den, og det skal jeg helst ikke ha for mye av :P

    SvarSlett
  2. Synes denne er veldig god selv. Varierer litt hva jeg bruker og hva de har i butikken. Liker at den er ferdig til bruk bare man pisker inn litt luft. Deilig lettvint;)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg