Veganske nettbutikker!

Jeg har sett på diverse veganske nettbutikker i det siste. I Norge er det dessverre et begrenset utvalg veganske varer og muligheten for å kjøpe varer i nettbutikk er noe de fleste veganere applauderer. Her har jeg satt opp en liste over noen helveganske nettsteder og de som har et respektabelt utvalg veganske varer.

Helveganske nettbutikker:


Nettbutikker med flere veganske produkter:



Nyttig nettsted:



Legg igjen en kommentar hvis dere vet om flere butikker som burde komme inn på listen!

Kommentarer

  1. Jeg er veldig fornøyd med ShopVegan.. De er greie å bruke, og de leverer superfort (bare husk å regne pund og ikke dollar, jeg gikk på en smell der) :-) Samme med veganlife..

    Og hva sko angår så er vegetarian shoes helt fantastiske.. Det tok 1 uke før skoene var hos meg, og da hadde de vært gjennom norsk toll og alt.

    SvarSlett
  2. Takk for tilbakemelding! Skal sjekke ut vegetarian shoes. Har handlet på Simplesshoes før, men de har lagt ned! :`( Eneste jeg har problemer med når det gjelder sko og nettshopping er størrelsen og passformen. Har gjort en del bomerter og fått for små sko. Kjedelig!

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg