Koffertdilla

Har du som meg koffertdilla??? Samler du på gamle kofferter? Hvis ikke er det kanskje på tide å begynne. Jeg elsker gamle kofferter og drar stadig med meg koffertkupp hjem. Gamle kofferter ser bra ut, er praktiske oppbevaringsmøbler og er miljøvennlig siden de brukes om igjen som noe annet og slipper å kastes.

Dette kan du bruke gamle kofferter til:

Kofferter er fine å oppbevare ting i,
som leker, sengetøy, turartikler, bøker, klær etc.
I tillegg er de dekorative å ha fremme.



Lyst på ny stol?
Her har de faktisk brukt en gammel koffert
for å lage en ny stol.
Dette kan bli et kult hjemmeprosjekt!
Hvorfor ikke bruke kofferter til å lage et bord?
Her har de stablet opp masse kofferter
og så lagt en bordplate på toppen! Kult!
Her er mitt avlastningsbord i stua.
Noen av disse koffertene fant jeg
på loftet hos bestemor og
bestefar og noen er kjøpt på
loppemarked. Alle koffertene
er fylt med bøker, blader og ting
jeg skjelden bruker, men
ønsker å ta vare på!
Nytt og gammelt går hånd i hånd!
Maleriet over koffertene
har jeg malt selv. Bildet
heter: "Veggie-Tiger" ;)
 Ha en super dag videre og husk at loppemarked sesongen er på trappene. Masse fine kofferter å finne der;)

Kommentarer

  1. Jeg har en kjempefin liten, brun skinnkoffert som jeg kjøpte på loppis for 20 kroner :P Skammer meg litt over å bruke noe i skinn, men jeg fokuserer mer på gjenbruksverdien og at den uansett allerede er produsert og egentlig kastet.

    SvarSlett
  2. Akkurat der er jeg enig med deg. Er noen skinndetaljer på den ene jeg har oxo tror jeg, men den står her fordet.. Hadde ikke kunnet hatt en skinnsofa i huset uansett hvor mye brukt den er, men det er ikke alltid godt å være 100% konsekvent på alt. Hadde et stort kuskinn på gulvet for noen år siden som jeg arvet av pappa, men jeg måtte selge det. Klarte ikke å gå på det tilslutt og grøsset hver gang jeg gikk forbi...:(

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg