Mitt samarbeid med Regnskogfondet


Jeg har i flere år nå hatt et sammarbeid med Regnskogfondet der jeg leverer grafikk til dem som de selger i sin nettbutikk til inntekt for regnskogen og arbeidet som gjøres med å redde disse flotte og livsviktige landområdene. Mange av mine motiver er inspirert av natur og dyr fra regnskogen. Da jeg ville finne meg en samarbeidspartner for å støtte en bra organisasjon så falt valget naturlig på denne flotte foreningen. Før jul laget jeg tre nye motiver som jeg kun selger gjennom Regnskogfondet og gjennom meg privat. Du finner alle bildene på Regnskog.no. Bildet over er tatt da jeg leverte trykkene til deres lokaler i Oslo. Det jobber så mye flotte og blide folk der og tapeten på kontoret deres var AMAZING!

Så om du vil støtte Regnskogfondet og kjøpe kunst samtidig, gå inn i nettbutikken og kjøp et trykk da vel. Det er en flott gave til deg selv eller noen du er glad i.

"I see you" kr 500,-
"I see you too" kr 500,-


















"The light of day" kr 500,-

Kommentarer

Populære innlegg