Litografitrykk

Jeg har i det siste ikke fått blogget så mye pga at jeg har vært veldig opptatt med å lage litografitrykk. Nå er de endelig ferdig og jeg tenkte jeg skulle dele dem her med dere. Dette er første gang jeg lager lito, men det blir nok ikke den siste. Veldig gøy!
Her kommer de:

Litografi, "Cold water". 15x15cm. Opplag på 80.

Litografi, "Hold on". 12x24cm. Opplag på 80.

Litografi, "Bend down the branches". 18x28cm. Opplag på 80.

Litografi, "In shades". 15x15cm. Opplag på 80.

Litografi, "Kiss me". 10x10cm. Opplag på 80.

Litografi, "November". 15x15cm. Opplag på 80.

Litografi, "Take it with me". 10x20cm. Opplag på 80.

Litografi, "Tell it to me". 10x10cm. Opplag på 80.

Kommentarer

  1. Så fine de er! Kan tenke meg at det er meget spennende å lage slikt :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk! Veldig spennende ja :-) Lyst til å lage flere med en gang!

      Slett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg